That's it!

Så då var helgen över!

Enviken på Lördagen var soft, dock så mådde man lite kasst så var inte där extrem länge. Hade varit skojj med bastu etc. I lose I guess.

Men bonusen den kvällen var ju absolut att få köra EVO.  Omg. omgomgomgomgomgomgomg!
Heeeelt galen bil. även fast man inte körde 500 mil så va de så värt de. roligaste jag nånsin kört.

Här kommer en bild när man är i driverseat xD

Nu till något helt annat.

Försöker fortfarande få in dom här jäävla räknesätten i huvve.
Går de bra då Christian?
-nej.

Alltså taxi up in this...... eller rättaresagt   Karta up in this.

Hastighet * Tid
Hastighet / Tid
Strecka / Hastighet


Hur mycket sög de där?
En aning.

Pratat lite mer med Olle också.

Jag är välkommen när jag vill till Norge.
Så jag sticker nog iväg dit snart & kollar läget iaf. Litet besök kan va trevligt med ens riktiga vänner :))))




Godnatt bloggen, gå & häng dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0