Helgen

Sååådär då va helgen över igen..

Varit i Vika hela helgen & vilat upp mig.
Min kropp mår ju inte så bra, men de börjar nog gå mot bättre tider..
Ska iaf sluta med sömn medicinen, kan ju inte gå å va hängig hela tiden.
Har ju fucking prov på onsdag. Kommer inte gå så bra.. men de spelar fan ingen roll. jag bryr mig inte. Men morfar kommer bli galen =(((

Skulle spela igenom  MGS 4 & GTA  IV  tänkte jag..

haha ack så fel jag hade..

MGS tog mig 15 timmar att klara.

90% av spelet är film sekvenser, så lite segt?
-ja + har du inte spelat dom andra så fattar du inte storyn  så de sög ju lite..

GTA IV  blev ungefär 5% klart bara. lol.

Tack till Tim för lånet av HDMI kabeln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0